Produsele achizitionate din magazinul nostru online beneficiaza de garantie in cazul in care acestea sunt defecte sau vin cu probleme de fabricatie.
Venim in ajutorul dumneavoastra cu o solutionare rapida. Va rugam sa cititi cu atentie informatiile cu privire la garantie.
Termenii și condițiile de garanție sunt în conformitate cu prevederile legale: ordonanța Guvernului nr. 21 / 1992 privind protecția consumatorilor, legea nr. 449 / 2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora.
Perioada de garanție este mentionață în certificatul emis de producător / importator ș începe sa curgă de la data înscrisă în factura de achiziție.
Durata termenului de garanție se prelungește cu timpul scurs de la data la care s-a adus la cunostința vânzătorului lipsa de conformitate sau s-a predat produsul persoanei desemnate de către acesta până la data aducerii produsului în stare normală de utilizare, respectiv data notificării în scris în vederea ridicării produsului sau predării efective a produsului către consumator.
- Accesoriile de protecție precum huse, capace, folii etc, beneficiază de o perioadă de garanție de 3 (trei) luni.
- Accesoriile funcționale precum căștile Bluetooth, căștile audio, cabluri și încărcătoare, acumulatori etc, beneficiază de o perioadă de garanție de 12 (douăsprezece) luni.
- Telefoane mobile beneficiază de o perioadă de garanție de 24 (douăzecisipatru) luni.
- Consumatorului i se garantează că pe durata perioadei de garanţie, în condiţiile normale şi specificate de utilizare a produsului, în cazul apariţiei neconformităţilor, acestea vor fi înlăturate în primul rând prin reparare sau, după caz, prin înlocuire, reducere de preţ sau restituirea contravalorii, în conformitate cu legislaţia mai sus amintită.
- Înlăturarea neconformităţilor se va face la punctul de livrare menționat la rubrica CONTACT
- Soluționarea garanției se face în maxim 15 zile calendaristice.
Neaplicarea garanției
Nu constituie obiectul garanției lipsa de conformitate derivată din:
- utilizarea produsului în aplicaţii ce necesită performanţe şi calităţi altele decât cele oferite de clasa şi scopul pentru care este destinat produsul sau în afara specificaţiilor tehnice aferente;
- uzura normală a produselor (ex. uzura fizica, mecanică şi electrică)
- utilizarea produsului în condiţii neadecvate (ex: tensiune de alimentare necorespunzătoare, împământare inexistentă sau greşită, acţiunea şocurilor, vibraţiilor, loviturilor sau altor forme de abuz fizic, utilizarea produsului în condiţii de mediu necorespunzătoare acţiuni ale substanţelor chimice, noxe, fum, praf sau umiditate, defectarea produsului cauzată de intemperii);
- manipularea sau instalarea greşită (ex: instalarea greşită a bateriilor sau a acumulatorilor, utilizarea altor modele de surse de alimentare sau accesorii decât cele livrate sau indicate de producător);
- setări greşite ale produselor sau programelor, virusări, folosirea altor drivere sau programe decât cele originale care însoţesc produsul; eventualele incompatibilităţi de natură software sau hardware ce pot apărea la folosirea produselor împreună cu alte produse;
- deteriorări termice, mecanice şi plastice ale produsului datorate incendiilor, accidentelor, vibraţiilor, intemperiilor, neglijenţei în utilizare sau a oricăror altor factori, independent de Producător
Toate problemele observate se vor comunica prin e-mail la office@shopmobile.ro . E-mailul va contine informatii complete + atasate poze cu produsul sau produsele pentru o solutionare mai rapida.
Dupa receptionarea e-mailului dumneavoastra, operatorii Shopmobile vor reveni in cel mai scurt timp pentru solutionarea solicitarii.
Solutionarea garantiilor se va face intr-un termen de maxim 14 zile calendaristice.
Conditiile in care se ofera garantie produselor sunt in conformitate cu ORDONANȚĂ DE URGENȚĂ nr. 140 din 28 decembrie 2021